Landelijke ledenvergadering

Zoals eerder aangekondigd houden we onze regionale ALV op een zo laat mogelijk tijdstip in mei: op 27 mei a.s.. We hebben dit zo gepland omdat we, misschien tegen beter weten in, hopen dat we elkaar kunnen treffen in een zaaltje.

In principe hoort de agenda van de landelijke ledenvergadering op deze vergadering besproken te worden. Omdat deze landelijke vergadering op 29 mei a.s. wordt gehouden, is het niet zinvol dit met jullie tijdens onze regionale vergadering te bespreken. Het lijkt ons beter om dit schriftelijk te doen. We publiceren hierbij dan ook de agenda van de landelijke ALV op 29 mei.

Wellicht zijn er ook veel van onze leden aanwezig. Dan kunnen jullie getuige zijn van de benoeming van Arno Brok als voorzitter van de Permanente Scoutingscommissie! Dit is voor hem prachtig, en als regio Fryslân zijn wij hier natuurlijk ook heel erg trots op.

Hebben jullie verder nog opmerkingen naar aanleiding van deze agenda, dan horen we dit graag zo spoedig mogelijk via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. uiterlijk zaterdag 15 mei a.s.

Aanmelden voor deze vergadering kan via Mijn VVD.